İçerik Pazarlama

Fiyat Teklifi Almak İçin Bize Buradan Ulaşabilirsiniz

Free Quote

Bize Ulaşın

Bizlere Aşağıda ki Numaramızdan Ulaşabilirsiniz

Our Instagram

Instagram has returned empty data. Please authorize your Instagram account in the plugin settings .

İçerik Pazarlama

İçerik Pazarlama Nedir?

Bms Medya olarak içerik pazarlamayı, klasik pazarlama stratejilerinden ayırıyoruz. İçerik pazarlamasını, ürünlerin doğrudan satışı üzerine değil; hedef kitlenizi çekecek bilgiler vererek ve içerik üretme sürecine odaklanarak ilerliyoruz. Müşterilerimizin ürünlerini en doğru yöntemle pazarlamayı hedeflemekteyiz. İçerik pazarlamasında amacımız, hedef kitleyle empati kuracak bir şekilde ürünü tanıtmak, kullanıcıyı ikna etmektir.
İçerik pazarlamasın da kilit nokta hedef kitleyi doğru belirlemek en önemli hususlardan biridir.Neler Yapıyoruz?
Sosyal Medya İçerik Pazarlaması
Sosyal medya artık para kazanılan ve iş yapılabilen bir yer olduğu için markaların ürün tanıtımlarını buradan yaparak daha fazla kitleye erişmeyi amaçlıyoruz.

Sosyal medya, insanların kendi hayatlarını paylaştıkları ve daha samimi olduğu bir ortam haline geldiği için burada tüketiciyi satın alma davranışına yönlendirmek geleneksel pazarlama yöntemlerine göre daha kolay olmaya başladı.
Sosyal medyada, markanıza ait profil oluşturarak, hedef kitleyle ürün arasında doğru bağlantıyı kurup ürününü pazarlayabilir hale getiriyoruz.

Blog İçerik Pazarlaması
Markaların internet sitelerinle yer alan bloglar da pazarladıkları ürünlerle ilgili içerikler bulunduruyor, satın alma eğilimini arttırmayı amaçlıyoruz.

Video İçerik Pazarlaması
Video içerik pazarlaması, son yıllarda popüler olmaya başlayan pazarlama yöntemlerinden biridir. Bu pazarlama yönteminde en önemli nokta ilk saniyelerde kullanıcının dikkatini çekmek olup bu durum videonun trafiğini etkiler ve videonuzun daha fazla kullanıcının önüne çıkmasını sağlar. Böylece video, etkileşim aldıkça hedef kitleniz büyümeye başlar.

Bizimle İlerleyin;

Bms Medya olarak imkansız kelimesi zihinlerimizde mevcut değil. Bizimle her hayal mümkün, her şey gerçekleştirilebilir. İnandığınız yolda sizinle yürümek için varız. Başarı bizim için hiçbir zaman uzak olmadı. Başarılı olduk çünkü bir gün değil her gün istedik ve inandık. Seth Godin derki;
”Bir şeye başlamaktan ve başarısız olmaktan daha kötü olan tek şey, bir şeylere başlamamaktır.”
                                                       Hadi birlikte başlayalım mı?

  • İçerik Pazarlama Nasıl Yapılır?
  • İçerik Pazarlaması Neden Önemlidir?
  • İçerik Pazarlaması Stratejisine Neden İhtiyaç Duyulur?

Hedef kitleyi doğru belirledikten sonra aşağıdaki adımları takip ediyoruz.

*Rakip Analizi
*Mevcut Durum Analizi
*Hedeflerin Netleştirilmesi

Doğru strateji ve içerik pazarlaması yaparken sizleri rakiplerinizin önüne geçiriyoruz.

Klasik pazarlama yöntemleri artık insanlara çok yapay gelmekte. Satın alma kaygısı güdülerek yapılan pazarlama yöntemleri kullanıcılara çok yapay gelebilir. İçerik pazarlamasında, doğru dili ve yöntemi kullanarak ürünü pazarlamak müşteriye daha ‘’hayattan’’ gelerek satın alma eğilimini arttırır. Bu noktada içerik pazarlaması önemli rol oynar.

Kar amacı güden bütün şirketlerin amacı müşteriye kendine çekmektir. Doğru bir şekilde hazırlanan içerik pazarlaması da markanın değerini arttıracağı gibi müşteriye güven verir. İçerik pazarlaması, müşteriyle ilişki kurmak için en avantajlı pazarlamalardan biridir.